TantAugusta

Resa igen...

Publicerad 2007-11-20 20:51:56 i Allmänt,

Jag börjar gruva mig lite, men nu ska jag snart ut och resa igen - ja, faktiskt flyga igen. Jag tar med mig passet även om jag bara ska till Jämtland. Man vet aldrig. Men den här gången har jag också tänkt skaffa mig en ny liten musikmaskin. En iPod, tror jag. Jag menar, jag ser ju hur folk sitter och ler i smyg när jag byter cd i min gamla cd-spelare. Som jag tycker är jätteliten och smidig. Men nu går det väl inte längre.

Fast ibland blir jag lite sugen på att fullständigt strunta i allas blickar och tom. kommentarer, och fortsätta använda mina urmodiga prylar. Jag tycker faktiskt att det är lite ... coolt. (om man får uttrycka sig så i min ålder - de kanske skrattar åt det också)

Nåväl - Jämtland here I come - ska bli skönt med lite vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela