TantAugusta

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2007-11-07 21:57:34 i Allmänt,

Det här skrivs ganska länge efter bloggens (min alltså) uppkomst. Först och främst för att jag inte riktigt visste riktning. Vet inte nu heller, men det löser sig på vägen. Men välkommen in, troligen kommer du att få läsa en del dråpligheter (lyckas alltid "drabbas" av det), kanske en del klokskap (åtminstone i min hjärna det) och en del struntprat (såklart, vad sysslar alla andra med på sina bloggar). Grejen är väl bara att man gillar skriva ner det. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela