TantAugusta

Massa (på) G

Publicerad 2008-08-12 22:11:04 i Allmänt,

Konsten att inte använda några pengar har nu kommit till punkten konsten att råna sin egen sparbössa. Det är lite svårt eftersom hålet pengarna kommer ut ur, i botten, är för litet för femmor. Det var däremot inte hålet man stoppar in pengarna i. Blir nog till att ta till burköppnare.

Det hindrade mig inte att äta ute igår, på indiska restaurangen på hörnet,  för jag blev bjuden av god vän.

Det hindrar mig heller inte från att gå på massage på fredag, present från annan god vän. Det blir nog en höjdare för låren, de protesterar lite nu när jag går omkring på Stockholms gator som en helt vanlig kvinna.

Och ikväll fick jag erbjudande om att vara med på frågespalt på nätet och kan vinna 1000kr. Verkar lovande, jag har ju en ofantlig tur i spel...

Nu ska jag på 40 och 50års + deras inflyttingsfest på lördag och det är väl brukligt med present? Bergis har de gift sig hemligt på semestern också, eller gör det på lördag. Gåvobrev på fönsterputsning utförd av Firma Tantaugusta?

Långhårig, nån?.................under armarna då?

Kommentarer

Postat av: Juno

Publicerad 2008-08-13 23:22:31

om du rotar djupt i dina kvarvarande kartonger på vinden kanske du hittar något som ser nytt och exlusivt - eller antikt ut att ge bort. glöm inte bort att det får vara totalt oanvändbart, det är bara till bröllop man får ge bort såna saker så passa på =)

Postat av: Tant

Publicerad 2008-08-14 20:44:01

Det där med antikviter är ju inte en dum idé. Men dem få jag har är jag så kär i. Ska kolla lite till...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela