TantAugusta

Shwosch!!

Publicerad 2008-12-03 21:22:28 i Allmänt,

Sa det,  så var det snart torsdag morgon igen. Jag fattar verkligen ingenting. Och det mest förunderliga är att jag håller  ihop. Men kraften börjar onekligen tryta, att hinna springa på toaletten och äta lunch på samma dag verkar vara lyx. Men så är det i skolans värld i november och december, trot om ni vill. Jag hoppas överleva även morgondagen då jag ska ge "tvåorna" prov i arbetsmiljö. Många frågor är det och jag riskerar att inte vara så väldigt populär efteråt. Hehe.

Inatt jag drömde något som. Jag aldrig drömt förut. Drömmen gjorde mig ledsen eftersom flera av de människor som betytt särskilt mycket i "mitt liv som kvinna" figurerade i den, samtidigt. Som en komisk Norénpjäs. Jag längtade efter dem igen. Särskilt en av dem och kände förvånat att saknad är smärtsam. Försöker ju hålla mig undan "sånt trams". Så vi tar och struntar i det va? Cyklar lite så går det över.



Har jag förresten berättat att jag ska köpa en till?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-03 21:59:57

en till cykel gissar jag, en cyklocross för vinter o grusvägsräjsande!?

Försöker också jobba ihjäl mig så gott det går....huvaligen säger jag bara, tur det finns stunder av hockey, skrotlyftande o rundtramp....



/ B

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-03 22:02:39

en cykel till gissar jag!? en cyklocross för vinter- och grusvägsräjsande...?!:-)

Gör mitt bästa för att jobba ihjäl mig...går ganska fint!



/ B

Postat av: Tant

Publicerad 2008-12-04 07:55:31

Javisst blir det en cross! Måste börja tidigt på nyåret med att pendla till jobbet, och då är en sån det enda. Ska sälja min gamla kära mtb...snyft...



Vi får väl se vem som andas när julovet startar - den som pustar tyngst vinner! ;) (eller pustar överhuvudtaget?)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-04 18:39:42

för säkerhets skull o i sann stressanda skrev jag naturligtvis ungefär samma sak två gånger....men nu är det torsdag igen, dags att stoppa in tandskyddet o putsa hjälmen,tejpa klubban o öppna adrenalinkranen o njuta!! o cyklocrosscyklar kan man ha till det mesta!!

Postat av: Tant

Publicerad 2008-12-04 21:45:09

Alltså, jag tror att jag skulle gilla hockey. Fast utan krav på att få in pucken i målet... Själv kör jag spinning så svetten lackar. Och sen i bastun - får ut mycket "skit" på det viset!

Postat av: Martin

Publicerad 2008-12-05 14:31:47

Bastu! Ja nu är jag med, det råkar vara en av mina favoritmotionssysselsättningar.

Skidåkning med hundarna är en annan å snart är det dags!!!!

Postat av: Tant

Publicerad 2008-12-05 19:19:45

Martin - fult att sparka på den som redan ligger. Äka skidor med hundarna...men vad är väl en bal på slottet... JAG VILL HA ETT RIKTIGT HEM, VINTER OCH HUNDAR JAG MED!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela