TantAugusta

Tryckt

Publicerad 2008-12-17 19:53:17 i Allmänt,

Stämningen är inte på topp. Vare sig här eller där och den egna stämningen är som sagt tryckt. Lite molande i mellangärdet liksom. Gnagande, kräver dämpning av något slag. En kram?

För det är ju svårt att låtsas, även om jag försöker så mycket att jag lurar mig själv. Men det är inte roligt, det här. Jul. Allt som kommer med. Julkorten ramlar in och en del av dem värmer verkligen. Men jag tänker alltid på meningen bakom kortet, lite sjukt undrande om varför? Men jag fick ett idag som välkomnade mig hem till julen och det värmde mycket.

Som om det inte vore nog med allt som känns påtvingat, olustigt och ganska ensamt när det gäller den här helgen, så blev jag för tredje gången under samma vecka påmind om en av de största anledningarna till den känslan. 
Jag fick genom ett mail reda på att jag inte var med i klubben. Klubben för de som vet hur det känns. Jag vet ingenting?

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2008-12-17 21:09:36

KRAM

Postat av: Martin

Publicerad 2008-12-17 21:12:11

KRAM!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-17 21:27:08

Tack :)

Postat av: Juno

Publicerad 2008-12-18 00:23:12

jul är skit. jag har stressat så. nu vill jag liksom du bara att den ska vara över. medlem i bamseklubben eller inte.



de som vet hur det känns verkar inte veta särskilt mycket. det vet du. du kloka, begåvade kvinna.



klart du ska ha kramar. jättemånga!

Postat av: Zophie

Publicerad 2008-12-18 09:30:03

Kram på dig! Vi ser till att bota all julångest med mycket godis (ev. hälsoångest som följer tar jag inte ansvar för :)

Postat av: Tant

Publicerad 2008-12-18 15:53:09

Tack igen för alla kramar - de hjälper ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela