TantAugusta

Fundringar

Publicerad 2008-07-06 21:22:14 i Allmänt,

Detta veckosluts fundringar:


Är solen skön? Ja, men ibland i skuggan.

Är livet värt att levas? Hur mycket som helst. Gärna fler gånger.

Är cykeldäck dyra? Ja, dock livsnödvändiga.

Är vindsförråd stökiga? Ja, mitt - men det hindrar inbrottstjuvar från försök.

Ska vindsförråd städas? Ja, mitt - för det hindrar mig från försök att göra  nåt som helst inbrott i mitt eget.

Är vänskap skör? Ja, men riktig är livsnödvändig och underbar.

Är fågelskådning kul? Har inte varit det tidigare - ålderstecken? Eller ren nyfikenhet?

Är jag sjuk i huvudet?  Ja - och nej, jag har lingonvecka.



 
Ejder-unge på tiggarstråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela