TantAugusta

Benen kroknar!

Publicerad 2008-05-13 20:16:05 i Allmänt,

Ojdå. Cyklade till och från jobbet idag. Tävlade på ditvägen med en liggcyklist och en på MTB, båda män. Dumt.

Förlorade.

Fick väldigt trötta ben på köpet. Det kändes på vägen hem, för plötsligt var Tranebergsbron som ett av bergen på Mallis. Dessutom hade jag en annan cyklist i bakhasorna som jag förstås måste visa mig stark för - gick inget vidare så jag blev omkörd på toppen. Fegt, när jag dragit upp 35-åringen uppför hela "berget" i motblåsten. Hrm. Kanske dags att vila de stackars låren en smula. Tant får inse sina begränsningar, men det är ju lite kul också. Att rasa av sig lite innan jobbet. När blir man vuxen?

Tar T-banan i morgon.

Kommentarer

Postat av: Zophie

Publicerad 2008-05-14 09:18:29

Man blir aldrig vuxen!
Här snöar det, jag ska jobba över två timmar och måste cykla hem i stormen för att hinna med allt idag. Ser fram emot det.

Postat av: Grosshandlar'n

Publicerad 2008-05-14 18:55:50

Måste bara klistra in annonstexten från Google som låg när jag tittade;

Effektiv träning
10 minuter med vibrationsplatta ersätter 2 timmars vanlig träning!

Så när du åker tricken imorrn, ta med en vibratorplatta!

Själv går jag på diet. Och promenad på morgonen. Kanske slipper jag bada i vassen i sommar igen?

Postat av: Tant

Publicerad 2008-05-14 20:41:13

Hm, idé! Apropås vibrator, kan Herr Grosshandlare tala om hur mycket en man i byrålådan förbränner oxå? Om jag skulle skaffa en sån alltså? Quanto costa på Claes Ohlsson? Kanske dumt att ha med på trikken...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela