TantAugusta

Radiotjänst

Publicerad 2009-02-01 21:47:45 i Allmänt,








På sistone har SVT imponerat med sitt programinnehåll. Gardells "De halvt dolda" för att nämna ett exempel, otroligt bra och gripande tänkvärt. Eftersom jag envisas med att bara ha kanal ett, två och fyra, så är det förstås glädjande att det som visas har lite kvalitet.

Som älskare av vårt broderland Norge och som tidigare bosatt där så är fredagarna numera heliga (nästan) på grund av Skavlan. Jag missade aldrig hans program när jag bodde i Oslo och vill helst inte göra det nu heller. Tack Maria Bonnevie!

Nu ringer det visst på dörren - någon som sjunger för mig?!  - vad kul!

Kommentarer

Postat av: Juno

Publicerad 2009-02-03 11:34:06

Fyller tant år?

Postat av: Martin

Publicerad 2009-02-03 14:30:46

HAHA!

Uppenbarligen en som inte tittat så mycket på SVT:s kanaler!

Håller med tant till viss del, är ingen fan av Jonas G men visst är det mycket sevärt på "de 3" fast nog har Du väl fler kanaler, eller hur?

Postat av: Tant

Publicerad 2009-02-03 14:36:36

Juno - ett litet skämt, det var Radiotjänst egen kör som tackade mig för att jag betalat TV-avgiften :)



Och, nej Martin, jag har bara tre kanaler. Lustigt va? Vägrar betala extra för skräpet...

Postat av: Martin

Publicerad 2009-02-03 22:19:10

OK, jag tror dig. Själv utnyttjar jag också de fria kanalerna men kan ändå räkna in 8 kanaler......

Postat av: Juno

Publicerad 2009-02-03 23:40:02

jaha, jag är lite trög nu för tiden. Säg till när du vill ha RIKTIG skönsång då så stämmer jag upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela