TantAugusta

Dröm är dröm och saga saga.

Publicerad 2009-07-28 16:29:03 i Allmänt,

Om jag hade en man skulle han komma och hämta mig nu. Ta mig med ut till en veranda vid havet och sätta mig i en skön däcksstol. Stoppa om mig med en skön filt och servera ett glas gott rött vin. Sen skulle han sitta och hålla min hand. Bara låta mig, vara.

Om jag hade en man skulle han stå här nu, stark och rakryggad. Inte falla undan för någonting, bara stötta, bara finnas. 

Om jag hade en man skulle han se mig nu, se på mig nu att han behövs. Jag, skulle hänga mig om halsen på honom, stolt som en balkong.

Kommentarer

Postat av: Juno

Publicerad 2009-07-30 08:34:45

Om jag var en man skulle jag ta dig till havet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela