TantAugusta

Nytt inlägg

Publicerad 2009-10-14 22:35:04 i Allmänt,

Ja, det står det på bloggsidan. Det är väl liksom meningen att man ska använda sig av den funktionen lite oftare, men det är lite svårt just nu. Det är fullt upp med vetenskapsteorier och loggar och den självutvecklande pedagogiken. Tack gode gud eller vem det nu är för den. Den är fantastisk, inte bara för att den är det den är utan också för att jag får "grotta in" mig i den. För nu gäller det att ta på sig skyddsutrustningen för att hålla sig undan. Men den rostar lite undan för undan så jag vet inte om det kommer fungera.

Emellanåt jobbar jag jag lite också, hundra procent på skolan och några till på annat. Har fått ett jobb till på några procent också men jag funderar på att tacka nej. I-landsproblemen hopar sig och "hur ska jag få plats med tårtan i kylen". 

Uppdatering sker på sidan när orden vill komma. De kommer inte i ett rikt flöde just nu, men det känns som om proppen kommer gå ur när som helst och då blir det nog en eller ett par romaner. Jag lovar, jag ska dedikera!

Kommentarer

Postat av: B.

Publicerad 2009-10-15 09:16:48

Dina inlägg är efterlängtade, men det är förståeligt om de inte kommer så ofta. Kom ihåg att skyddsutrustning bara hjälper mot fiender och hot utifrån. Det som finns inuti oss hjälper den inte mot...

Ta hand om dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela