TantAugusta

Semesterångest

Publicerad 2008-07-03 10:27:46 i Allmänt,

Tänk att den infinner sig varje år. Det troliga är att det är ett tillstånd man måste förbi för att sedan kunna börja njuta.

I tisdags började mina oplanerade semesterdagar, efter en härlig helg i Danmark. Tisdagen blev lite hektisk ändå eftersom jag hade stämt träff på... jobbet. Onsdagen fyllde jag med letande efter viktig bult till cykeln, jag besparar er detaljerna kring detta. Tror kanske att det inte intresserar så väldans många?

Och här sitter jag här och skriver trots; strålande sol ute, väninna som kan ringas och mötas, förråd som kan städas, cykel som kan cyklas, cd-skivor som kan sorteras, disk som kan diskas, lång cykeltur som borde planeras, fot som behöver filas, och så vidare. Nån som känner igen sig?

Tror alternativ 1,2 och 4 är det som lockar mest idag.

Kommentarer

Postat av: Bo

Publicerad 2008-07-03 22:32:03

Vilket av alternativen blev det? Sadelbult måste ju ligga skapligt högt på 'göralistan' ;-)

Postat av: Mija

Publicerad 2008-07-04 18:12:33

Nämen gosse, hittar man en till Höglandsjänta=) Morsan (Lillemor), Jörgen ocg Hampus kommer ner hit på söndag och hälsar på:)

Hoppas du har det bra i sommarvärmen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela