TantAugusta

En kväll till

Publicerad 2009-09-01 11:47:56 i Allmänt,

Jag tänkte när jag satt och höll dig i handen, strök dig över armen, som så många gånger i sommar - bara en kväll till. Orka bara en kväll till så jag får se dina klara ögon. Orka, så jag får höra dig be mig om att stanna hos dig, eller lämna dig ifred. Få ge dig lite vatten eller till och med några klunkar kaffe. Känna din hands kraft som kramar min och vill att den ska hålla. Men det blev inte en kväll till. Jag saknar det, så väldigt mycket.

Kommentarer

Postat av: Juno

Publicerad 2009-09-01 20:18:10

Åh du. Du skriver så fint i detta otroligt sorgliga. Kram...

Postat av: olle

Publicerad 2009-09-03 21:47:20

känner med dig. å så skriver du så jag får en klump i halsen....

Postat av: Mikael

Publicerad 2009-09-04 09:39:15

Det är ledsamt men ingenting är för evigt

Vi vet att allt har ett slut men vi vill ändå inte att det ska komma nu

Det spelar ingen roll hur förberedd man är, en sorg är ändå en sorg, så ofattbar och tung

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela