TantAugusta

TantAugusta på G.

Publicerad 2007-11-08 21:12:24 i Allmänt,

Nu har jag vilat några dagar. Men jag är nog fortfarande lite trött och en smula chockad efter förra fredagens morgon. Vet inte om jag ens orkar skriva ner det ikväll - får nog kanske vänta tills jag har haft en sovmorgon... Men jag lovar, jag får nästan hjärtflimmer när jag tänker på det - och - det kommer inte hända igen. Glömma passet. Aldrig. Kommer inte att ske en gång till. Jag ska till och med ta med det när jag åker till Jämtland nästa gång. Men jag orkar inte berätta ikväll.
 I morgon kanske.

Kommentarer

Postat av: Tessa

Publicerad 2008-01-10 22:07:54

Ciao Bella - nice to read your words of wisdom. Keep going ;o))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela