TantAugusta

Ordtom

Publicerad 2009-06-11 18:17:03 i Allmänt,

Under de senaste veckorna har huvudet varit så överfullt att något allvarligt kunnat hända. Men för att undkomma det så har jag sprungit runt runt istället för att springa in i. Det har varit fullständigt omöjligt att skriva annat än en kort rad på Fejjan. Nu har det lugnat ner sig och logistik plus övrigt inför sommaren har antagit form.

Ni ska vara glada att allt inte kommit på pränt. Å andra sidan börjar jag bli lite sugen, så en liten rapport från Vätternrundan är nog att vänta. Ska bara köra den först.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 22:06:25

Vi längtar. Lycka till!

Postat av: Juno

Publicerad 2009-06-13 19:15:24

vilken tur att det finns något för de flesta som fungerar som ett livselexir. typ cykla vättern runt för dig eller salmiak vid liten kris eller camel light vid stor kris för mig.



tänker på dig och vet att du har många vänner omkring dig. om du behöver någon utifrån att snacka med någon gång är det bara att tjoa. [email protected]

Postat av: Tant

Publicerad 2009-06-14 21:01:36

Juno - ja, det är ett livselixir. Just den här gången blev rundan väldigt lärorik. Både mentalt och fysiskt. Det är bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela