TantAugusta

Blindstyre

Publicerad 2009-11-06 21:27:10 i Allmänt,




Vi gick förbi en glasögonbutik igår, en väninna och jag. Hon fick syn på ett par riktigt rosa med bling-bling på som var jättefina. De borde passa henne alldeles utmärkt till de färger hon har och klär i. Själv använder jag, sparsamt, mina gamla från slutet av 90-talet. De är italienska, svarta med en slags marmorering på. Ganska klassiska och faktiskt fortfarande gångbara. Gångbara. Ja, det kanske så det är! Om man ser på sig med nya glas-ögon så kanske man ser att man fortfarande är det. Gångbar.

Jag ska nog beställa tid hos optikern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela