TantAugusta

Nosce te

Publicerad 2009-09-30 22:28:00 i Allmänt,

Restaureringen går ganska snabbt, igår kunde jag igen gå med styrka i benen och med ungefär samma fart som vanligt. Idag gick jag hemifrån före kl.7 och kom hem från jobbet efter kl.18. Så det är gott hopp om att jag är riktigt på banan vilken dag som helst.

Men nu ska latmasken (får väl anta det, den brukar ju krypa under skinnet på en så fort den får chansen) motas bort och kära lekamen få sitt, men när har jag inte planerat än. Helgen ser ut att bli ett sus och dus i dagarna två, men det var det ju längesen man upplevde så varför inte. Lite plugg däremellan och en liten promenad, eller kanske tom. ett liten prövotur på Folke, crossen, på Järvafältet?

Under tiden ska jag känna mig själv.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-10-01 09:46:37

Du vet vad jag röstar på :-) Lördagens väder ser ut att bli ok och Igorre tjatar om att få träffa Folke.

Postat av: Tant

Publicerad 2009-10-01 18:40:07

Ja, det är väl på tiden att de ystra tu får träffa varandra. Ska se hur det går med planeringen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela