TantAugusta

Peak

Publicerad 2011-05-12 20:46:40 i Allmänt,


Några toppar finns i tanken, ikväll ska jag anmäla mig till det troligtvis tuffaste loppet hittills. Tour of Jamtland. Men, med det sällskap jag kommer ha så kommer det gå bra och det kommer bli väldigt kul! Jag kämpar för att få kroppen att blir hel och hållen, fast och stark och balanserad. Det gör jag bland annat på hinderbanan på Karlberg, och om inte annat så får man i alla fall en färggrann kropp. Som om inte den bland oss cyklister diskuterade "cykelbrännan" - är den snygg eller är den ful - skulle räcka. Nej, lite gul och blå på det så behöver jag inte köpa en ny bikini i år heller.

Andra pikar är inte lika uppbyggliga, varken för självförtroendet eller vänskapsbanken. Över tid så blir man förpassad från God vän med God hand till Vän med Vass sax till Bekant med Bra-att-ha-faktor till ... Men saker och ting sker i livet för alla. I en av mina lådor i hallen ligger ett mindre hårfärglager och torkar och saxen kan man ju ha till laxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela