TantAugusta

Cykla. Pausa. Cykla. Pausa.

Publicerad 2012-06-13 21:49:55 i Allmänt,


Vad jag ska göra i sommar? Jo, just det. Cykla. Pausa. Försäsongen har varit intensiv med mycket cykel, jag är starkare än på länge. Men vill mer. Jag har i alla fall klarat Halvvättern under fem timmar och nu stundar den långa varianten, Vätternrundan. Min femte runda, som ska göras på under tio timmar. Just nu vill jag mest sova.

Jag vet att de fantastiska tjejerna i Subxx är laddade för sin tur runt sjön. Men liksom mig, och en hel del andra, så tycker nog de också att det ska bli skönt när det är över. För det är ju sen den riktiga cyklingen kan börja. Den som kvällens föreställning på Parkteatern, Cyklisten, kom fram till. Det handlar ju om att cykla. Och pausa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela