TantAugusta

Pass, pengar och p-piller

Publicerad 2013-01-12 22:39:32 i Allmänt,

 
Det är kanske inte så märkligt, men det behövs bara en flygbiljett så kommer energin tillbaka. Ett mål, något att se fram emot - ljus, värme och rörelse. Tramp. Vägar som man vet hur de svänger och doften av mandelblom och olivlundar. Fast om de sista doftar vet jag inte men träden är väldigt vackra i sin knotighet. Inget det andra likt. Som oss.
 
Så nu tränas det igen, och kosten får sig ett litet "uppsving". Fokus på att sänka pHvärde och sköta proteinintag. Och broccoli, med citronolivolja, klassikern som funkar till allt.
 
Sen har jag lovat mig själv att följa ett råd, som kanske inte egentligen var ett råd till mig, men det var att vara lite mer egoistisk. Min kära släkting I säger att det är det enda hon egentligen ångrar. Så det ska jag inte ångra, mer. Vad vore världen utan dess kloka kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TantAugusta

Tränar för välmående och för att behålla mina skitsnygga ben. Äter nyttigt men för mycket choklad. Gillar det här med ord, ibland svänger det! Cyklar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela